Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra (utólag nem hozzáférhető), kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A stop-sugar.hu weboldal (a továbbiakban: Weboldal) működésével, megrendelési folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya a Szolgáltatónak a stop-sugar.hu weboldalán és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki, amely folyamatosan elérhető, letölthető és kinyomtatható a stop-sugar.hu/aszf oldalról.

I. Céginformációk, Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: Heim Georgina egyéni vállalkozó
Szolgáltató székhelye és postacíme: 1165 Budapest, Újszász utca 96/b
Szolgáltató elektronikus levelezési címe: mail@stop-sugar.hu
Szolgáltató vállalkozói nyilvántartási száma: 52469741
Szolgáltató adószáma: 68941835-1-42
Szolgáltató statisztikai számjele: 68941835-8211-231-01
Adatkezelő számlavezető pénzintézetének neve: OTP Bank
Adatkezelő számlavezető pénzintézetének SWIFT (BIC) kódja: OTPVHUHB
Adatkezelő pénzforgalmi bankszámlaszáma: 11773102-00374204-00000000
Adatkezelő nemzetközi számlaszáma (IBAN): HU86 11773102 00374204 00000000

Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Servergarden Kft.
Székhely: 1023 Budapest, Lajos utca 28-32
Adatközpont: 1101 Budapest, Expo tér 5-7
Telefon: +36 1 432 3133
E-mail: support@servergarden.hu
Weboldal: www.servergarden.hu

II. A szolgáltatás igénybe vevője, tárgya, az igénybevétel feltételei

A szolgáltatás igénybe vevője (a továbbiakban: Ügyfél) minden olyan, 16 év feletti természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki a Weboldalon található valamennyi szolgáltatást és terméket, amelyet az Ügyfelek, akár térítésmentesen, akár díj megfizetése ellenében igénybe vesznek, vagy megvásárolnak.

Ügyfél a Weboldal aktuálisan a Szolgáltató által kínált szolgáltatás igénybevételével (a Weboldal használata során a regisztrációval, illetve a megrendeléssel) kijelenti, hogy a szolgáltatás paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el. A Szolgáltató biztosítja az Ügyfelek számára a Weboldal szolgáltatásainak igénybevételére, valamint az ott található tudásanyagok megvásárlására szolgáló online felületet.

II.2 Termékkínálat meghatározása

A Szolgáltató a Weboldalon a humán egészség elérése, és fenntartása témakörében online megrendelhető szolgáltatásokat és tudásanyagokat tesz közzé

II.2.1. A Weboldalon jelentkezés űrlap kitöltésén keresztül megrendelhető életmód- és táplálkozási tanácsadás szolgáltatás csomagok:

  • Babatervező csomag – ára: 65.000 Ft
  • Fogyókúrázó csomag – ára: 49.000 Ft
  • Hormonális csomag – ára: 65.000 Ft
  • Izomépítő csomag – ára: 49.000 Ft
  • Egészséges, fitt élet csomag – ára: 49.000 Ft
  • Ételspecifikus csomag – ára: 65.000 Ft

A konkrét szolgáltatás (csomag) nevére kattintva részletesebb információ érhető el a szolgáltatás adatlapján/aloldalán.

II.2.2 A webshopon keresztül megvásárolható termék:

  • 32 Tuti Házi Recept cukormentesen e-book –ára: 2.599 Ft

II.2.3 Ingyenesen elérhető tudásanyagok:

  • 30 napos IR diéta-tár
  • Tápanyagtáblázat

III. Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés

A Weboldalon feltüntetett személyre szabott életmód- és táplálkozási tanácsadás szolgáltatás, illetve e-book megrendelésére van lehetőség.

A megrendelés leadása regisztrációhoz kötött.

A jelentkezési űrlap kitöltésével és elküldésével van lehetőség a szolgáltatás megrendelésére, amellyel az Ügyfél elfogadja az ÁSZF-ben leírtakat.

Az Ügyfelek személyes adatainak felhasználása az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 (a rendelete (a továbbiakban: Rendelet) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A Szolgáltató az ügyfelek adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A Weboldal egyes funkcióinak használata során az Ügyfeleknek néhány személyes adatát meg kell adnia a Szolgáltató részére. A bekért adatokat a Szolgáltató rögzíti, tárolja, feldolgozza és használja. A bekért adatok a Weboldal megfelelő használatához, a kapcsolattartáshoz, a megrendelés teljesítéséhez, a lebonyolításhoz elengedhetetlenül szükségesek.

Részletes szabályok Szolgáltató által Weboldalon közzétett Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatban találhatóak.

A szolgáltatás, termék megrendelésekor Megrendelő az alábbi adatokat köteles a szolgáltatás teljesítéséhez rendelkezésre bocsátani:

  • Személyes adatok: név (vezetéknév és keresztnév); email cím; mobiltelefonszám, életkor, foglalkozás, magasság, testsúly, egészségügyi problémák, cél az életmódváltással.
  • Számlázási adatok: Cégnév; számlázási cím (irányítószám, város, utca, házszám);
  • Postázási adatok, amennyiben a postázási cím nem egyezik meg a számlázási címmel: irányítószám, város, utca, házszám.

A Szolgáltató a jelentkezés beérkezését követően válasz e-mailben felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel; a Szolgáltató a szolgáltatás kifizetéséhez információkat e-mailben ismerteti. A megrendelés akkor válik véglegessé, amikor az Ügyfél a szolgáltatás díját banki átutalással kiegyenlíti.

IV. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása hétköznap munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

V. Felek kötelezettsége

Amennyiben az Ügyfél a Szolgáltató által megjelölt határidőn belül (5 munkanap) fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, a szolgáltatási jogviszony megszűnik. Szolgáltató vállalja, hogy a szolgáltatási díj megfizetése ellenében az Ügyfél számára a következőket szolgáltatja: személyre szabott életmód- és táplálkozási tanácsadás szolgáltatás esetén: útmutató elkészítése, papír alapon történő átadása postai úton. E-book megrendelése esetén: elektronikusan letölthető pdf alapú e-book formájában adja át Ügyfél részére.

Az Ügyfél vállalja, hogy a számára elkészített személyre szabott életmód- és táplálkozási javaslatot; a kérdősorokat, anamnézislapot, teszteket, ajánlásokat, személyes-, e-mail-, Facebook-, Instagram beszélgetéseket, illetve megrendelhető e-book esetében annak tartalmát részben vagy teljes egészében nem továbbítja harmadik fél számára. Ha ez mégis megtörténik, abban az esetben az Ügyfél köteles az okozott kár megtérítésére. (Erről a XI. pontban, a „Szerzői jogok” résznél olvashat bővebben.) Az Ügyfél által küldött paraméterek (az inkognitás biztosítása mellett), illetve fotók (arc és név nélkül), az ÁSZF elfogadásával automatikusan a Szolgáltató által referenciaként felhasználhatóvá válnak.

VII. Felelősség

A Weboldalt mindenki saját felelősségére látogathatja. A Weboldal látogatása semmilyen kötelezettséggel nem jár a látogatóra nézve.

A Szolgáltató a tudásanyagokat elsősorban a szolgáltatás adatlapján meghatározott célcsoport számára fejleszti.

A Weboldalon küldött megrendelésével Ügyfél elfogadja a konzultáció feltételeit: Szolgáltató nem orvos, így nem diagnosztizál betegségeket és nem ír fel gyógyszereket. Életmódváltás mellett javasolhatja továbbá Ügyfélnek a háziorvossal, szakorvossal való konzultációt. Szolgáltató által nyújtott információk egyike sem helyettesíti az orvos által előírt kezeléseket, sem az orvos által felírt gyógyszeres kezeléseket. A tanácsadásra jelentkezéssel a tanácsadásban leírtakat és elhangzottakat Ügyfél saját felelősségére alkalmazza.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémákért, hibákért semminemű felelősség nem terheli.

A Szolgáltatót továbbá nem terheli felelősség az abból adódó károkért, hogy az Ügyfél által megvásárolt termék illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból, hozzáférhetővé válik.

A Szolgáltató fenntartja magának azt a jogot, hogy ne szolgálja ki azokat az Ügyfeleket, akik rendszeresen nem tartják be jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, vagy más módon kárt okoznak a Szolgáltatónak.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Weboldalon található, más Weboldalakra mutató internetes hivatkozások által felkereshető Weboldalak titoktartási és adatkezelési gyakorlatáért és az ott található információkért, valamint elhárít minden felelősséget a károkkal kapcsolatban, amit az így felkereshető más honlapok okoznak az Ügyfélnek.

Szolgáltató kijelenti, hogy nem vállal felelősséget olyan működési hiba esetén, amely meggátolja az Ügyfelet, hogy a Szolgáltató honlapjára belépjen, csatlakozzon vagy a megrendelését leadja, felelősséget nem vállal. Tovább nem vállal felelősséget az Ügyfél számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatt felmerült esetleges károkért.

A Weboldalon küldött rendeléssel minden Ügyfél kijelenti, hogy a jelen üzletszabályzatot megértette és elfogadja, valamint cselekvőképességet kizáró, vagy korlátozó ok vele szemben nem áll fent.

VII. A szolgáltatás teljesítése

A Szolgáltatónak 4 hét áll rendelkezésére az életmód- és táplálkozási útmutató átadására. A 4 hét első napja az a nap, amikor az Ügyfél minden kért anyagot (anamnézisfelvételi lap, táplálkozási napló, kérdőívek, tesztek, fotók stb.) e-mailben megküld a Szolgáltatónak. Rendelhető e-book esetén a teljesítés határideje 2 munkanap, az ellenérték banki úton történő kiegyenlítését követően.

Ahhoz, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás elérje célját az Ügyfél aktív közreműködése szükséges.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatónál a szolgáltatás, termék megrendelésére csak futárszolgálattal (külföldi szállítási cím esetén Magyar Posta) történő szállítás útján van lehetőség, online fizetés után; termék megrendelése esetén pedig online letöltés formájában. Megrendelő személyes vagy egyéb módon történő átvételi lehetőséget jelenleg nem biztosít.

A futárszolgálat (posta) díját az adott szolgáltatásra vonatkozó aktuális ajánlat tartalmazza, melyet Megrendelő a termék vételárával együtt megfizet. A szolgáltatás, termék megvásárlásáról szóló ÁFAmentes számlát Megrendelő elektronikusan kapja. Az árak forintban értendők.

VIII. Elállás

A Szolgáltatónak nincs lehetősége annak kontrollálására, hogy az Ügyfél betartja-e a Szolgáltató által meghatározott életmódbeli és táplálkozási javaslatokat, ezért a szolgáltatás eredménytelenségére való hivatkozással nincs lehetőség a szolgáltatás díjának visszaigénylésére, illetve visszafizetésére. Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy erről az Ügyfelet azonnal, de legkésőbb 3 munkanapon belül tájékoztatni köteles, valamint a Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az értesítést követő 3 munkanapon belül vissza kell téríteni. Ezzel szemben a jelentkező panasszal, jogorvoslattal nem élhet.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben bármely alább felsorolt kizáró tényező figyelmen kívül hagyásával jelentkezik személyre szabott táplálkozási tanácsadásra és ez a tanácsadás során kiderül, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatást megtagadja. Ilyen esetben a szolgáltatás díja nem kerül visszafizetésre. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal azért, ha az Ügyfél bármelyik kizáró tényező figyelmen kívül hagyásával rendel meg a Szolgáltatást.

Kizáró tényezők lehetnek jelentkezés során:

  • 16 év alatti életkor,
  • terhesség, szoptatás,
  • tartós emésztőrendszeri megbetegedés,
  • mentális eredetű táplálkozási zavarok (pl. anorexia, bulimia stb.),
  • 1-es típusú cukorbetegség,
  • vesebetegség,
  • bizonyos hormonális betegségek,
  • függőség (alkohol-, narkotikum stb.),

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az előzetesen elfogadott jelentkezést követően, a tanácsadás során a szolgáltatást indoklás nélkül is megtagadja. Ilyen esetben a szolgáltatás díja visszafizetésre kerül.

Bármelyik szolgáltatás díjának kiegyenlítésével Ügyfél egyértelműen kifejezi szándékát az adott szolgáltatás igénybevételére és automatikusan elfogadja a Szolgáltató Általános szerződési feltételeit. Amennyiben az Ügyfél az adott szolgáltatás díjának kiegyenlítése után bármilyen indokkal meggondolja magát a szolgáltatás igénybevételének tekintetében, nincs lehetőség a szolgáltatás díjának visszaigénylésére, illetve visszafizetésére.

IX. Kellékszavatosság

A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Fogyasztónak (azaz Ügyfélnek) mégis valamilyen panasza van a szolgáltatással vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az I. pontban rögzített e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti, kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint a Szolgáltatóval szemben.

Amennyiben a Weboldal által nyújtott szolgáltatás hibás, a Fogyasztó kérheti, hogy a hiba kijavítása haladéktalanul, de legkésőbb 3 munkanapon belül történjen meg. Amennyiben a Szolgáltató e határidőn belül a hibát nem javítja ki, díjfizetős szolgáltatás esetén a hibás szolgáltatásért megfizetett díj visszajár az ügyfélnek.

A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A Fogyasztó a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igények érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

X. Panasz

A Szolgáltató és a Fogyasztó mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket békésen, tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem sikerül, a Fogyasztó jogosult a vitából származó követelését polgári eljárás keretében bíróság előtti érvényesítésére.

A Fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval a panaszát.

Szolgáltató a szóbeli panaszt köteles azonnal megvizsgálni és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, úgy a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról köteles haladéktalanul jegyzőkönyvet felvenni, és annak 1 másolati példányát átadni a Fogyasztó a számára.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül köteles írásban megválaszolni, illetve köteles a panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató 5 évig megőrzi és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek kötelező tartalmi elemei:
  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a Szolgáltató nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató 5 évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

Békéltető testület:

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Az eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes. Békéltető testületek elérhetőségeit az alábbi weblapon találja: http://bekeltetes.hu

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:
  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Fogyasztóvédelmi hatóság:

Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, panasszal fordulhat a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, melynek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Az együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség.

Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

XI. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a Weboldal és a Weboldalon található valamennyi tartalom szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll (különösen: Ptk, Btk, szerzői jogi törvény). A jogtulajdonos hozzájárulása nélkül ezek felhasználása a szerzői jogok megsértését jelenti, és jogi következményeket vonhat maga után.

Szerzői jog védelme:

A Weboldalt és annak aloldalait felépítő összes írásbeli tartalom, grafikai megjelenítés, elrendezés, megvalósítási és szerkesztési mód, valamint a csomagajánlatokra vonatkozó összes adat, leírás, és minden egyéb tartalmi elem az ezen oldalakon látható formában a Szolgáltató tulajdonát képezik, azokat a Szolgáltató saját maga készítette, így minden szerzői jog csak és kizárólag a Szolgáltatót (Heim Georgina e.v. jogtulajdonost) illet meg.

Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a Weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a Weboldal, vagy annak bármely része módosítható vagy indexelhető. Továbbá tilos a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő felhasználása.

Tilos a Weboldalról és azok adatbázisaiból bármilyen anyagot átvenni; előzetes írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire.

Tilos a Weboldal tartalmának teljes vagy részben történő magáncélon túlmenő (pl. üzleti) felhasználás céljából fizikai vagy más adathordozóra letöltése, átmásolása, adaptálása, nyilvánosságra hozatala, terjesztése, átdolgozása, vagy egyéb módon történő felhasználása (ideértve más Weboldal vagy offline formában történő elhelyezése), elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése.

A Szolgáltató – az engedélyezett felhasználás feltételeit rögzítő – írásbeli hozzájárulása esetén a felhasználó köteles a közvetlen szerző, azaz Heim Georgina nevét, valamint a Weblapot (azaz https://stop-sugar.hu), mint forrást megjelölni.

A Szolgáltató továbbá minden jogát fenntartja a honlapon található valamennyi szolgáltatás, termék megjelenítése, promotálása, terjesztése, illetve az általa jogszerűen használt domain nevek és/vagy másodlagos domainek vonatkozásában.

Jogi következmények:

Szolgáltató fenntartja a jogát arra, hogy jogainak és gazdasági érdekeinek védelme érdekében a jogsértések ellen – a jogsértő előzetese felszólítása nélkül – azonnal jogi úton fellépjen. Az előzőeken túlmenően a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a honlap fentiekben történő jogsértő – Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül történő – használata, felhasználása esetén, akár online, akár offline formában – közjegyzői tanúsítás útján igazolt – jogszerűtlenül felhasznált (pl.: másolt, többszörözött, nyilvánosságra hozott stb.) tartalom vonatkozásában képenként, videonként, szöveges tartalom esetén bekezdésenként 30.000 Ft, azaz napi harmincezer forint összegű kötbért állapítson meg, számlázzon ki és követeljen a a szerzői jogot megsértővel szemben felszólítás nélkül mindaddig, míg a jogsértés ténye fennáll. Jogsértő a jogsértő magatartás tanúsításával – azaz a Weblap egészének vagy egy részének jogszerűtlen felhasználásával – kifejezetten – magára nézve kötelezően alkalmazandó módon – elfogadja a jelen kötbér kikötési megállapodást. Jogsértő felhasználó a kötbéren túlmenően köteles a Szolgáltatónak a jogsértésből eredő egyéb kárait, költségeit megtéríteni. A Szolgáltató tájékoztatása alapján a kiszabott kötbér nemfizetése nem jelenti a szerzői jogi mű szerzői jogainak megvételét.

Az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Felhasználónak a Weboldal és annak bármely részének, valamint kereskedelmi névnek vagy védjegyének használatára, hasznosítására. Továbbá az itt ismertetett szerzői jogok érvényesek az Ügyfél részére átadott minden dokumentumra (e-book, életmód- és táplálkozási javaslat, kérdőívek, tesztek, fotók, táblázatok, anamnézisfelvételi kérdőív, táplálkozási napló sablon, ajánlások, e-mail üzenetek, konzultációk hang és/vagy képanyaga).

XII. Egyéb rendelkezések

Amennyiben az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek. A Szolgáltató fenntartja a jogot a vonatkozó jogszabályok keretei között az ÁSZF rendelkezéseinek megváltoztatására. A Szolgáltató a jogszabályváltozásoknak, illetve a Weboldal üzemeltetésével kapcsolatban bekövetkező szükséges változásoknak megfelelően a Felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, akár egyoldalúan is módosíthatja az ÁSZF-et. Az ÁSZF módosítását követően valamennyi Felhasználót megfelelő módon (pl.: belépéskor felugró ablakban stb.) tájékoztatni szükséges. A szükséges módosításokkal megváltoztatott ÁSZF a Felhasználóval szemben a honlapon történő közzétételt követő első használat alkalmával válik hatályossá. A módosítás hatályba lépését követően a Felhasználó a Weboldal használatával és a ráutaló magatartással elfogadja a módosított ÁSZF-ben foglaltakat. A szolgáltatások további igénybevételével a Felhasználók a megváltozott Szabályzatot szintén tudomásul veszik, ezen túlmenő beleegyezésük kikérésére nincs szükség. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik. Az ÁSZF rendelkezéseit minden szolgáltatásrendelés előtt szíveskedjen figyelmesen elolvasni!

A Szolgáltató és Ügyfél között létrejött szerződés tartalmát képezi a megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 18. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének.

Hatályos: 2020. október 19. napjától visszavonásig és/vagy módosításig.